reklama

Pohár vody

Návštevu podnikov v centre Bratislavy som z viacerých dôvodov obmedzila na minimum. Avšak z času na čas v rámci „zmeny" sa predsa len nechám prehovoriť a do centra na nejaký ten drink s kamarátmi zájdem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (63)

Tak sa stalo aj tento víkend, kedy mi opäť ostal rozum stáť nad službami, ktoré naše reštaurácie a bary ponúkajú.

Ak má daný podnik v ponuke ružové víno, s kamarátkou si objednáme fľašu a keď je nás viac, fliaš samozrejme za večer pane viac.

Zvyknutá zo zahraničia, kde je to úplne normálne, som si vypýtala k vínu pohár obyčajnej vody. Čašník ma odbil s tým, že to mi nemôže dať, mám si objednať minerálku. Ja mám však rada čistú obyčajnú vodu na pitie, takže som o minerálku záujem nemala.

Opýtala som sa ho, či je to taký problém, však sme si objednali aj fľašu vína. Problém to zjavne bol a vodu mi nedoniesol.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nepoviem, ak by som si neobjednala nič, ale takto....

Tento štýl „ochoty" som začala badať vo viacerých bratislavských podnikoch. Nechápem, aký s tým majú čašníci, resp. ich manažéri problém. Všade vo svete, keď si objednáte vodu z vodovodu Vám ju bez problémov dajú, len u nás to musí byť vždy inak.

Mám skúsenosť, že v Španielsku prišli deti, čo sa hrali vonku na námestí do baru a poprosili pohár vody. Keďže bolo vonku asi 40 stupňov barman bez zaváhania deťom vodu dal a tie zase bežali ďalej.

Viem, že nie som dieťa a nemáme tu 40 stupňov (aj keď v týchto dňoch k tomu ďaleko nemáme), ale myslím si, že takto sa zase len zahraničným turistom ukazujeme v tom „úžasnom" svetle.....

Katarína Krajmerová

Katarína Krajmerová

Bloger 
  • Počet článkov:  51
  •  | 
  • Páči sa:  0x

www.krajmerova.com Zoznam autorových rubrík:  CestovanieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu