reklama

Prečo máme problém správať sa ľudsky?

Už som tu niekoľkokrát písala o problémoch v oblasti služieb, ktoré sú akýmsi „fenoménom" Slovenska. Služby v hoteloch a najmä reštauráciách sú u nás mnohokrát na zaplakanie a pri spomienke, že takto sa ukazujeme zahraničným turistom je mi smutno - lebo aký asi názor si na nás urobia.....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (29)
Obrázok blogu
(zdroj: internet)

Najnovší zážitok mám opäť zo Slovenska a opäť z Bratislavy. Situácia, že potrebujete v meste na toaletu sa určite každému stala neraz každému. Ok, keď viem, že je blízko nejaký fast food, alebo shopping centrum, tak je problém vyriešený. Moja maličkosť dokonca (keďže som ešte nemala deti) má celkom dobré „držiaky", takže som bola veľakrát prekvapená, čo vydržím.

Opäť spomeniem zahraničie, kde som nemala problém, keď som sa slušne opýtala, aby ma pustili na ich toaletu (myslím tým bar, či reštauráciu) aj napriek tomu, že som u nich nič nekonzumovala. Pokiaľ som mala čas, dala som si rada u nich aj nejakú kávu, alebo minerálku, aby som ich nevyužila len na tieto naše bežné biologické potreby. Ani raz sa mi nestalo, že by ma niekto poslal preč, alebo by odo mňa pýtal peniaze. Je pravda, že niektoré kaviarne v tesnej blízkosti pamiatok, kde sa koncentruje veľa ľudí mali jasne napísané, že sú toalety len pre zákazníkov - a tam som sa buď netrepala, alebo som si dala kávu....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V Bratislave to je opäť problém.....a najnovšie som zistila, že aj na benzínovej pumpe - čo býva väčšinou posledná záchrana.

Čo ma ale najviac šokovalo, že nemajú kúsok citu v sebe a nepustia ani ženu vo vysokom štádiu tehotenstva - resp. vypýtajú si 20 centov alebo nech ide inam.....

Stalo sa to mojej švagrinej pri včerajšej prechádzke - v deviatom mesiaci tehotenstva chodí hold na toaletu častejšie ako je normál - najbližšie bola pumpa a tak si myslela, že by problém nemal byť. Avšak zabudla, že je v Bratislave a tu je problém asi všade a so všetkým, čo sa týka ochoty, miloty a ľudského prístupu. Pracovník pumpy si teda od nej vypýtal 20 centov...a keď mu ich nemohla dať (išla len vyvenčiť psa, takže nemala so sebou žiadne peniaze) tak ju poslal preč.....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďakujeme pracovníkom pumpy na Herlianskej ulici za tento „príkladný ľudský prístup k tehotným"!!!

P.s. Nie všetky podniky v Bratislave sú desné - našťastie sa tu nájdu aj výnimky, kam sa vždy rada vraciam.....

Katarína Krajmerová

Katarína Krajmerová

Bloger 
  • Počet článkov:  51
  •  | 
  • Páči sa:  0x

www.krajmerova.com Zoznam autorových rubrík:  CestovanieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu