reklama

Andalusia I.

V lete som si splnila jeden zo svojich snov a urobila si dovolenku do Andalúzie, kde som sa chcela už dlho pozrieť. Andalúzia splnila moje očakávania, ba priam ich predčila. Asi najviac ma zo všetkých miest dostala Sevilla - to je mesto, kde by som vedela žiť :-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tu je teda zopár foto.....Kto tam ešte nebol...

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Katarína Krajmerová

Katarína Krajmerová

Bloger 
  • Počet článkov:  51
  •  | 
  • Páči sa:  0x

www.krajmerova.com Zoznam autorových rubrík:  CestovanieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu