reklama

Nezabudnuteľný Karibik

Každý mi dá určite za pravdu, že jedou z najepších vecí je, keď je vaša práca aj vašim koníčkom. Mne sa takto podarilo skľbiť prácu s mojou cestovateľskou vášňou. A práve v rámci náplni mojej práce mám možnosť navštíviť krajiny, do ktorých by som sa možno za normálnych okolností len ledva dostala.... Jednou z ciest, ktorú som v poslednom období realizovala bola okružná plavba po ostrovoch Malých Antíl. Pre inšpiráciu ponúkam niekoľko fotografií.....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Okružná plavba začínala aj končila na ostrove Isla Margarita (patriaci Venezuele). Zážitky spojené s odletom z tohto ostrova sú na ďalší článok (v najbližšj dobe určite uverejním).....

Postupne sme navštívili ostrovy Grenada, Santa Lucia, Barbados, Aruba a Curacao....Niektoré ostrovy ma milo prekvapili, niektoré naopak sklamali (vzhľadom k tomu, čo som o nich počula a čítala).

Prvým bola Grenada....Ostrov plný černochov, mesto St. George´s, ktorého ani jeden kostol nemá strechu (v roku 2004 ho zasiahol hurikán Ivan), očakávané krásne pláže s bielym pieskom sa nekonali, avšak ja som ocenila ich prázdnotu a možnosť relaxu vďaka nevšednému kľudu.....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Nasledovala Santa Lucia. Na tento ostrov sme nemali podľa pôvodného plánu ísť, ale aj keď nám takto nečakane zmenili cestu, nenamietali sme. Tu som sa stretla medzi domorodcami snáď s ešte väčšou pohodičkou, než na Grenade.....alebo ma len zdanie klamalo?

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Pokračovanie v ďalšom članku.......

Katarína Krajmerová

Katarína Krajmerová

Bloger 
  • Počet článkov:  51
  •  | 
  • Páči sa:  0x

www.krajmerova.com Zoznam autorových rubrík:  CestovanieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu